Ahogy a tegnapi bejegyzésben a Wizz Air intézkedéseiről számoltunk be, ma a Ryanair megelőző intézkedéseit fogjuk bemutatni.
A Ryanair egyébként éppen a tegnapi napon tett közzé egy videót YouTubeon, arról, hogy mit tesznek a koronavírus ellen.
Forrás: Ryanair
A Ryanair jelenleg csak a Dublini (DUB) és Stanstedi (STN) bázisról üzemeltet járatokat, onnan is nagyon keveset. Egyszóval a Ryanair is le van állva. Leányvállalatai, a Lauda a Bécsi (VIE) bázison van leállva teljesen, a Buzz pedig legyelországban és Budapesten van leállítva. Érdekesség, hogy a Ryanair nem tárolta le gépeit, hanem 13 naponta repülnek egy iskolakört, hogy ne veszítsék el a légialkalmatossági engedélyt. Ez azért fontos, mivel ha vége a krízishelyzetnek, így a gépek azonnal, már gyakorlatilag másnap forgalomba helyezhetőek és termelhetik a pénzt.
A Ryanair egyébként szinte ugyan azokat a rendelkezéseket hozta, mint a Wizz Air, leszámítva 2 dolgot: a kézfertőtlenítő kendőt (mivel azt nem adnak), illetve a fedélzeti magazint, mivel azt nem fog osztani a személyzet.
Michael O' Leary - Ryanair vezér szerint a középső (2,4 / B,E) ülések blokkolása egy rossz ötlet, így ők ezt nem is alkalmazzák.
A tervek szerint a Ryanair júliusban indul, egy picit újragondolt stratégiával. A desztinációinak 90%-át újraindítja, ám mindösszesen csak 40%-os gép kapacitással. Más légitársaságok ennek pont az ellentétét alkalmazzák: csak pár helyre járnak, ám oda nagy kapacitással. De a Ryanaires taktikára visszatérve, hogyha belegondolunk, pl. egy napi 2X oda-vissza kiszolgált útvonalon mindösszesen csak napi 1 járatpár lesz.
Forrás: Wikimedia Commons
A bejegyzés trackback címe:
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.